♥ عشق من... همیشه با تو..!

         همیشه با تو

             با تو بوده ام ، همیشه و در همه جا
        
با تو نفس کشیده ام ، با چشمان تو دیده ام
                          
مرا از تو گریزی نیست
                              
چنانکه جسم را از روح و زمین را از آسمان و درخت را از آفتاب
           
تو دلیل من برای حیات بودی و هستی
                    
و چنان با این دلیل زیسته ام که باور کرده ام
                                                   
علت بودن من تو هستی
                                   
پاسخ من به آغاز و پایان زندگی این است :


                                                       « همیشه با تو »

         چشمانت را برای زندگی می خواهم ، اسمت را برای دلخوشی می خوانم

                   دلت را برای عاشقی می خواهم ، صدایت را برای شادابی می شنوم
                                         
دستت را برای نوازش و پایت را برای همراهی می خواهم
                                           
خیالت را برای پرواز می خواهم و خودت را نیز برای پرستش...

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا 17 اردیبهشت 1392 ساعت 22:36 http://note1.blogsky.com

خیلی وبلاگت توپه عزیزم. من لینکت کردم تو هم منو بلینک به اسم دنیای کوچک من

چشم
به همین اسم لینک شدی
بازم بهم سر بزن
مرC

سلام دوست عزیز ممنون از محبتت وبت زیباست
عاقبت قلب شکیبا جدا چیه؟؟

یکی می پرسد اندوه تو از چیست
سبب ساز سکوت مبهمت چیست
برایش صادقانه می نویسم
برای آنکه باید باشد و نیست...

لینک شدی

سلام.وبلاگت قشنگه
من لینکت کردم تو هم لینک کن

سلام
مرسی
با افتخار لینک شدی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد